Communiqué
In memoriam
Le Parti de la Nation Occitane salue la mémoire de Jakes Abeberry, qui vient de nous quitter, militant nationaliste basque et un des fondateurs du mouvement abertzale en IparraldeI (Pays basque Nord), créateur de la revue et du mouvement Enbata et rédacteur de la charte d'Itxassou en 1963 qui revendiquait l'autonomie.
Le Parti de la Nation Occitane adresse ses plus sincères condoléances à sa famille, au mouvement abertzale et à tous les Basques.
Il a tracé la voie qui mène à l'émancipation de la nation basque, de la nation occitane et de toutes les nations sans État du monde
Comunicat
In memoriam
Lo Partit de la Nacion Occitana que saluda la memòria de Jakes Abeberry, qui'ns vien de quitar, militant nacionalista basco e un deus fondators deu movement abertzale en IparraldeI (País basco Nòrd), creator de la revista e deu movement Enbata e redactor de la carta d'Itxassou en 1963 qui reivindicava l'autonomia.
Lo Partit de la Nacion Occitana adreça las soas mei sincèras condolenças a la soa familha, au movement abertzale e a tots los bascos.
Qu'a traçat la via qui mia a l'emancipacion de la nacion basca, de la nacion occitana e de totas las nacions shens Estat deu monde