Communiqué du Parti de la Nation Occitane
Le communiqué de presse de RPS à propos du deuxième tour des élections municipales du dimanche 28 juin est surprenant pour ceux qui ne connaissent pas le dessous des cartes. Dans ce communiqué signé de son président Gustave Alirol du Partit Occitan, les résultats de l’Alsace, de la Bretagne, de la Corse et de la Moselle sont mentionnés. Pour l’Occitanie, seules deux communes où les maires sortants du Partit Occitan ont été réélus, sont citées. Oubliés (volontairement ?) les résultats municipaux d'Occitanie-País Nòstre : 50 listes labellisées et des élus dans 25 communes ! Ce n'est pas rien.
Bien sûr, Occitanie-País Nòstre n’est pas membre de RPS mais ne pas en parler est tout simplement faire preuve de sectarisme.
Cela ne surprend pas le Parti de la Nation Occitane qui a essayé plusieurs fois de rejoindre RPS et à chaque fois s’est heurté au veto du Partit Occitan qui prétend représenter à lui seul l’Occitanie.
Le Parti de la Nation Occitane a surtout le tort aux yeux du président de RPS d’être nationaliste et indépendantiste, ce qui est pour lui, qui ne jure que par la gauche écologiste occitane, une tare.
Il pourrait avoir au moins l’honnêteté de ne pas travestir la situation politique en Corse où il n’y a pas de « régionalistes » mais des autonomistes et des indépendantistes et il n’a pas besoin non plus d’employer des guillemets pour parler des « nationalistes » dans l’île comme s’il prenait ce mot avec des pincettes.
Gustave Alirol a parfaitement le droit d’être anti-nationaliste et anti-indépendantiste mais il n’a pas encore compris que nous avons un adversaire commun : l’État français. Dans sa volonté jamais démentie d’OPA sur le mouvement politique occitan avec la complicité d’EELV, le Partit Occitan porte un mauvais coup au mouvement politique occitan et ne contribue pas à l’émancipation de notre nation occitane pour laquelle tous les militants occitans devraient se serrer les coudes.
1 juillet 2020
********************************
Comunicat del Partit de la Nacion Occitana
RPS (Regions e Pòbles Solidaris) : un comunicat orientat e lacunari
Lo comunicat de premsa de RPS tocant la segonda votacion de las eleccions municipalas del dimenge 28 de junh es tras que susprenènt per aqueles que conèisson pas lo dejos de las cartas.
Dins aqueste comunicat signat del seu President Gustau Aliròl del Partit Occitan, las resultas d’Alsacia, de Bretanha, de Corsega e de Mosela son mençonats. Per Occitània, sonque son citadas, doas comunas que los Cònsols sortènts del Partit Occitan son estats re-elegits. Oblidats (volontàriament ?) las resultas municipalas d'Occitània-País Nòstre : 50 tièras labelizadas e d'elegits dins 25 comunas ! Es pas res .
Solide, Occitània-País Nòstre es pas sòcia de RPS, totun ne parlar pas es tot simplament far pròva de sectarisme.
Pel Partit de la Nacion Occitana es pas una suspresa. Ensagèrem tantes còps de rejonher RPS e cada còp nos truquèrem sul veto del Partit Occitan que pretend representar tot sol Occitània.
Lo Partit de la Nacion Occitana a subretot lo tòrt als uèlhs del president de RPS d’èsser nacionalista e independentista, çò que per el, que jura que per l'esquèrra ecologista occitana, es una tara.
Al mens podria aver l’onestetat de travestir pas la situacion politica en Corsega ont i a pas de « regionalistas » mas d'autonomistas e d'independentistas e a pas besonh tanpauc d'emplegar de verguetas per parlar dels « nacionalistas » dins l’iscla coma se prenia aqueste mot del cap dels dets.
Gustave Alirol a plan lo dreit d’èsser anti-nacionalista e anti-independentista mas a pas encara compres qu'avèm un adversari comun : l’Estat françés. Dins sa volontat jamai desmentida d’OPA sul movement politic occitan amb la complicitat d’EELV, lo Partit Occitan pòrta un maissant còp al movement politic occitan e contribuis pas a l’emancipacion de la nòstra nacion occitana per la quina totes los militants occitans se deurian sarrar los coides.
1 de julh de 202