Le Parti de la Nation Occitane, endeuillé hier par la perte cruelle de son coprésident Gèli Grande, déplore le décès samedi dernier d’une autre figure importante de l’occitanisme, Pèire Boissière, à l’âge de 77 ans. Ingénieur agronome de formation, il devint maire de Lacaussade puis adjoint du maire chez lui à Gavaudun. Il était aussi engagé dans l’occitanisme politique au Partit Occitan. Homme de talents multiples, il était investi dans le chant occitan traditionnel pour lequel il avait récemment enregistré un CD et était formateur en chant. Auteur et compositeur, collecteur et conteur, il était également spécialiste de toponymie. Habile de ses mains, il fabriquait des jouets avec des végétaux. Directeur un temps de l’Escòla Occitana d’Estiu, il faisait des conférences toponymiques dans le cadre de la Quinzaine Occitane du Lot-et-Garonne. Il avait fait une bien belle prestation pour le 150e anniversaire du décès de Jasmin en 2014 à Agen. Occitanophone de naissance, sa langue était un modèle d’authenticité. C’est une grande perte pour les promoteurs de la langue et la culture occitanes en Agenais et dans toute l’Occitanie. Malgré nos différences sur le plan politique, Pèire était un ami véritable. Le Parti de la Nation Occitane adresse ses plus sincères condoléances à sa famille et à ses proches. Le combat qu’il a mené, nous le continuerons. Adiu Pèire, t’oblidarem pas.
Despartida de Pèire Boissièra
Lo Partit de la Nacion Occitana, endolat ièr per la pèrda crudela de son copresident Gèli Grande, deplòra le decès dissabte passat d’una autra figura màger de l’occitanisme, Pèire Boissièra, a l’atge de 77 ans. Engenhaire agronòm de formacion, venguèt cònsol de Lacauçada puèi adjunt del cònsol en çò sieu a Gavaudun. Èra tanben engatjat dins l’occitanisme politic al Partit Occitan. Òme de talents multiples, èra investit dins lo cant occitan tradicional per loqual aviá recentament enregistrat un CD e èra formator en cant. Autor e compositor, collectaire e contaire, èra tanben especialista de toponimia. Biaissut amb sas mans, fabricava de joguets amb de vegetals.
Director un temps de l’Escòla Occitana d’Estiu, fasiá de conferéncias toponimicas dins l’encastre de la Quinzena Occitana d’Òut e Garona. Aviá fait una plan polida prestacion pel 150en aniversari del decès de Jansemin en 2014 à Agen. Occitanofòne de naissença, sa lenga èra un modèl d’autenticitat. Es una pèrda de las grandas pels promotors de la lenga e la cultura occitanas en Agenés e dins Occitània tota. Malgrat nòstras diferéncias sul plan politic, Pèire èra un amic cap e tot. Lo Partit de la Nacion Occitana adreça sas condolenças mai sinceras a sa familha e a sos amics de prèp. Lo combat que menèt, lo contunharem. Adiu Pèire, t’oblidarem pas.