Il est de notoriété publique que le lycée Las Cases de La Vaur est à saturation. Les conditions de travail y sont pénibles et dénoncées par les enseignants, tandis que les conditions d'études y sont difficiles pour les élèves. Cela fait maintenant longtemps que le comité de l'Albigeois du Partit de la Nacion Occitana tire la sonnette d'alarme sur cette situation et réclame la construction d'un lycée d'enseignement général à Sant Sulpici la Punta. Le Conseil Régional d'Occitanie Centrale en parle depuis des années, mais jusqu'à présent le projet est resté dans les cartons.
En peu de temps la population de la ville de Sant Sulpici la Punta a doublé, passant de 5 000 à 10 000 habitants. Durant la même période la croissance démographique de toute la basse vallée du Tarn concernée par le besoin urgent d'un nouveau lycée (Rabastens, Bessières, Montastruc la Consellière et toutes les communes rurales) augmentait pratiquement dans les mêmes proportions. Cette tendance, certes à un moindre rythme, devrait se poursuivre dans les années à venir. C'est tout l'Ouest du département du Tarn et l'Est de l'aire urbaine toulousaine qui est concernée par ce qu'il faut bien appeler une absence criante de structure enseignante.
L'actuelle majorité du Conseil Régional en convient, mais, comme la précédente, reporte à plus tard la décision d'implanter un lycée à Sant Sulpici la Punta pour répondre à l'accroissement démographique de cette région. Obligeant ainsi les jeunes à aller tous les jours soit à La Vaur, à Galhac ou à Tolosa rejoindre des l'établissements à la limite de l'asphyxie.
Le comité de l'Albigeois du Partit de la Nacion Occitana soutien les nombreux élus locaux qui réclament une décision rapide du Conseil Régional.
Partit de la Nacion Occitana
Comitat albigés
47, avenguda Charles de Gaulle
81370 Sant Sulpici la Punta
Comunicat de premsa N° 1610
Lo Partit de la Nacion Occitana favorable a la bastison d'un licèu
a Sant Sulpici la Punta
Es tras que conegut que lo licèu Las Casas de La Vaur es a saturacion. Las condicions de trabalh i son peniblas pels ensenhaires e denonciadas coma talas. D'un autre latz, las condicions d'estudis son malaisidas pels escolans. Fa ara de temps que lo comitat albigés del Partit de la Nacion Occitana manifèsta son desacòrdi de cara una tala situacion e que reclama la bastison d'un licèu d'ensenhament general a Sant Sulpici la Punta. Lo Conselh Regional d'Occitània Centrala ne parla desempuèi d'annadas, mas, fins ara, lo projècte es demorat dins los cartons.
En pauc de temps la populacion de la vila de Sant Sulpici la Punta a doblat. Es passada de 5 000 a 10 000 estatjants. Pendent la meteissa temporada la creissença demografica de tota la bassa val de Tarn concernida pel besonh urgent d'un novèl licèu, aumentava practicament dins las meteissas proporcions. Son interessadas las vilas de Rabastens, Bessièras, Montastruc la Conselhièra e totas las comunas ruralas del ròdol. A mendre ritme, aquesta tendéncia de creis demografic se deuriá perseguir per las annadas a venir. Aquò's tot l'Oèst de la comarca d'Albigés e l'Èst de l'airal urban tolosenc que son concernits per çò que cal ben nomenar una abséncia grèva d'estructura ensenhanta.
L'actuala majoritat del Conselh Regional ne conven. Pasmens, tal coma la precedenta, repòrta a pus tard la decision d'edificar un licèu a Sant Sulpici la Punta per dire de respondre als besonhs de la populacion d'aqueste parçan. Constrenhent atal los jovents a anar cada jorn siá a La Vaur, siá a Galhac o siá a Tolosa estudiar dins d'unes establiments als limits de lor capacitat d'acuèlh.
Lo comitat albigés del Partit de la Nacion Occitana sosten los nombroses elegits locals que demandan una decision rapida del Conselh Regional.