Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

Bonne année 2022
Le Parti de la Nation Occitane vous souhaite une bonne et heureuse année

Malgré une année 2021 catastrophique du point de vue sanitaire et des libertés individuelles, les dirigeants du Parti de la Nation Occitane ont maintenu le cap autant qu’il était possible. Malgré les confinements et les couvre-feux successifs, les activités principales du parti furent accomplies au service de la nation occitane. Les militants ont participé activement, entre autres choses, à la commémoration annuelle du 16 mars à Montségur ou ils sont présents chaque année avec un stand du parti, à l’Estivada de Rodez en juillet et ils ont pris une part active aux élections régionales des 20 et 27 juin au sein des équipes des mouvements « Bastir » en Occitanie Centrale (ou région administrative Occitanie) ainsi que « ÒcperProvença » en Provence.
En  plus de ça, le Parti de la Nation Occitane a continué d’analyser les situations politiques en Occitanie, en Europe e dans le monde. Il en a informé les citoyens tout au long de l’année en publiant des communiqués de presse.

Malgré les embuches et les restrictions d’actions dues à la pandémie, nous avons continué de vous informer grâce à l’actualisation permanente du site internet du Lugarn. D’un autre côté, et en même temps, le comité de rédaction de la revue trimestrielle Lo Lugarn a poursuivi la publication de celle-ci.
En ce premier jour de l’année 2022, le Parti de la Nation Occitane vous souhaite une bonne et heureuse année. Une année durant laquelle la santé de tous, espérons-le, permettra le rétablissement des libertés individuelles et collectives. Nous souhaitons aussi que 2022 soit pour l’Occitanie une année d’avancée sur le chemin de sa libération.

Vive l’Occitanie !
Vive 2022 !

E que pour l’année nouvelle, si nous ne sommes pas plus, que nous ne soyons pas moins !

************************************

Lo Partit de la Nacion Occitana vos desira una bona e urosa annada 2022

Malgrat una annada 2021 catastrofica dels punts de vista sanitari e de las libertats individualas, los bailes del Partit de la Nacion Occitana an mantenguts l’esteva tant coma foguèt possible. Ni pels confinaments e cobrifuòcs successius, las activitats màger del partit figuèron complidas al servici de la nacion occitana. Los militants participèron activament, entre maitas causas, a la commemoracion del 16 de març a Montsegur e son presents cada an amb un banquet del partit, a l’Estivada de Rodés en julhet e prenguèron una part activa a las eleccions regionalas del 20 e 27 de junh dins las còlas dels movements « Bartir » en Centroccitània e « Òc per Provença » en Provença.

                  Amb aquò, lo Partit de la Nacion Occitana a contunhat d’analisar las situacions politicas en Occitania, en Euròpa e dins lo monde. Ne faguèt part als ciutadans tot al long de l’annada en publicant de comunicats de premsa. Malgrat las empachas e las restriccions d’accions degudas a la pandemia, avèm contunhat de vos informar de mercé l’actualizacion permanenta del sitenet del Lugarn. D’un autre latz, e al meteis temps, lo comitat de redaccion de la revista trimestrala Lo Lugarn contunhèt de publicar lo periodic.

                  En aqueste primièr jorn de l’annada 2022, lo Partit de la Nacion Occitana vos desira una bona e urosa annada. Una annada ont la santat de totes, o esperam, permetrà lo restabliment de las libertats individualas e collectivas. Desiram tanben que 2022 siá per Occitania una annada d’avançada sul camin de sa liberacion.

Visca Occitania !

Visca 2022 !

                  E que per l’an nòu, se sèm pas mai, que siam pas mens !

una bona e urosa annada 2022 !

una bona e urosa annada 2022 !

Tag(s) : #Lo Lugarn, #PNO-Bureau
Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :