Comunicat
Llibertat per el País Basc
El Partit de la Nació
Occitana està encantat amb la sàvia decisió de l'organització independentista Basca ETA "Euskadi ta askatasuna" (País basc i llibertat) de renunciar a la utilització de la violència per
sempre. Avui dia la lluita per la independència de la nació Basca es farà amb mitjans democràtics, com es passa a Catalunya des de molt de temps. El camí de la democràcia no permetrà al país Basc
de ser independent ràpidament, però és millor que la lluita armada amb els morts i el patiment que impliqui. Esperem que Espanya aprofiti ràpidament la oportunitat per restablir la pau civil i
negociar amb el País Basc sobre les seves reivindicacions nacionals sense buscar venjança.